Περιγραφή καινοτομίας
Ο Δήμος Λευκάδας ενεργοποίησε μια σύγχρονη ψηφιακή υπηρεσία με σκοπό την ενημέρωση και την εξυπηρέτηση των δημοτών σχετικά με τον COVID-19 και τα μέτρα προφύλαξης που πρέπει να λάβουν οι πολίτες. Για τη χρήση του ψηφιακού βοηθού, δεν απαιτείται κάποια πρόσθετη εφαρμογή, καθώς λειτουργεί μέσω της υπηρεσίας Facebook Messenger. Οι πολίτες μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στην υπηρεσία μέσω του κινητού ή του υπολογιστή τους, κάνοντας κλικ στην διεύθυνση: https://www.messenger.com/t/MunicipalityLefkada ή στέλνοντας μήνυμα στην σελίδα του Δήμου Λευκάδας στο Facebook.
Επιπλέον οι δημότες μπορούν να εγγραφούν στην υπηρεσία άμεσης ενημέρωσης του ψηφιακού βοηθού, προκειμένου να λαμβάνουν μήνυμα μέσω του messenger για όλες τις σημαντικές εξελίξεις, παράλληλα με τους κλασικούς έως σήμερα τρόπους επικοινωνίας και ενημέρωσης.
Στόχος
Η ενημέρωση και η εξυπηρέτηση των δημοτών σχετικά με τον COVID-19 και τα μέτρα προφύλαξης που πρέπει να λαμβάνουν. Έως σήμερα μέσω της εφαρμογής έχουν υποβληθεί περίπου 2.500 ερωτήματα από 500 άτομα.
Συνεργασίες
Η εφαρμογή αναπτύχθηκε από το Δήμο και δεν υπήρξε κάποια συνεργασία με άλλον φορέα.
Διατήρηση και ενσωμάτωση της καινοτομίας μετά την κρίση του COVID-19
Ναι, η εφαρμογή θα συνεχίσει να λειτουργεί και μετά την κρίση, παρέχοντας πληροφόρηση για διάφορες δράσεις του Δήμου Λευκάδας όπως πχ η πραγματοποίηση καθαρισμών. Επιπλέον, η εφαρμογή αναβαθμίζεται ώστε από τη στιγμή που κάποιος θα επισκέπτεται το δικτυακό τόπο του Δήμου να εμφανίζεται αυτόματα pop-up με την εφαρμογή ώστε να μπορεί κατευθείαν να στείλει το μήνυμά του σχετικά με το θέμα για το οποίο επιθυμεί να ενημερωθεί.
Φορέας: Δήμος Λευκάδας
Πεδίο εφαρμογής: Τοπική αυτοδιοίκηση
Τομέας πολιτικής: Δημόσια διοίκηση
Θέμα επίλυσης:Οι απαντήσεις σε ερωτήματα των πολιτών σχετικά με τον covid-19
Έτος: 2020
Τύπος Καινοτομίας: Σχεδιασμός και παροχή υπηρεσιών
Ωφελούμενοι: Όλοι οι δημότες
Στάδιο Καινοτομίας: Εφαρμογή