Η καινοτομία αφορά στην εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία ενός γραφείου εξυπηρέτησης Δημότη (helpdesk) που προσφέρει επικοινωνία και συλλογή αιτημάτων πολιτών: α) τηλεφωνικά (24310-20000), β) μέσω του Διαδικτύου (https://20000.trikalacity.gr), γ) μέσω MobileApp (Trikala CheckApp)
Διευκόλυνση του πολίτη/επιχείρησης. Η ανάγκη για την καταγραφή των προβλημάτων των Δημοτών αλλά και η ποιότητα της απόκρισης των υπηρεσιών του Δήμου σε αυτά.
Βελτίωση της αποκρισιμότητας και της αποτελεσματικότητας του Δήμου.
Μέσω εφαρμογής ιστού, απεικονίζονται στατιστικά στοιχεία χρόνου απόκρισης και ομαδοποίηση των αιτημάτων.
Β.1 Στην απόδοση της οργάνωσης (βελτίωση εσωτερικών διαδικασιών, μείωση κόστους, αύξηση της προσβασιμότητας σε νέους χρήστες κτλ) :
Βελτίωση αποδοτικότητας.
Β.2 Στην αποτελεσματικότητα της οργάνωσης (αύξηση αριθμού χρηστών, μείωση χρόνου εξυπηρέτησης κτλ.):
Μείωση του χρόνου απόκρισης στα αιτήματα.
Συνολικός χρόνος υλοποίησης: 12 μήνες
Διάρκεια σταδίου: -
Χρήση εργαλείων – πηγών έμπνευσης: Δήμαρχος Τρικκαίων. Παρόμοιες πρακτικές καινοτομίας σε φορείς του εξωτερικού FixMyStreet London.
Διάρκεια σταδίου: -
Χρήση εργαλείων - μεθοδολογίας: Μικρής κλίμακας εφαρμογή
Διάρκεια σταδίου: -
Μέσα διάδοσης: Διαφημιστική καμπάνια, Ιστοσελίδα, Φυλλάδιο, Γραφείο στο Δημαρχείο
Φορείς του δημόσιου τομέα, ΔΕΥΑΤ, Αστυνομία, Μνημόνια συνεργασίας.
Αντίδραση στην αλλαγή και διοίκηση αλλαγών
Yποστήριξη της ανάπτυξης καινοτομίας στην ελληνική δημόσια διοίκηση μέσω της δημιουργίας ενός δυναμικού οικοσυστήματος.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και την εξατομίκευση του περιεχομένου.