In-house εφαρμογή σχεδιασμένη και αναπτυγμένη από ιδίους ανθρώπινους πόρους με πρωτοβουλία του τμήματος Πληροφορικής & Οργάνωσης του νοσοκομείου Πτολεμαΐδας. Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας ηλεκτρονικών ραντεβού από τους πολίτες και διαχείρισης τους στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία του ΓΝ Πτολεμαΐδας. Είναι σε λειτουργία όλο το 24ωρο και λαμβάνει υπόψη αργίες, άδειες ιατρών και όριο επισκέψεων. Αναπτύχθηκε το 2015 και βραβεύτηκε σε πανελλήνιο συνέδριο για το management υπηρεσιών υγείας το 2016.
-
Διευκόλυνση του πολίτη/επιχείρησης, έλλειψη ανθρώπινων πόρων, νέες ανάγκες της κοινωνίας ,εισαγωγή στις ΤΠΕ.
-
Β.1 Στην απόδοση της οργάνωσης (βελτίωση εσωτερικών διαδικασιών, μείωση κόστους, αύξηση της προσβασιμότητας σε νέους χρήστες κτλ) :
Βελτίωση εσωτερικών διαδικασιών, μείωση κόστους, αύξηση παραγωγικότητας.
Β.2 Στην αποτελεσματικότητα της οργάνωσης (αύξηση αριθμού χρηστών, μείωση χρόνου εξυπηρέτησης κτλ.):
Ενίσχυση της προσβασιμότητας στη χρήση υπηρεσιών, μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στον τομέα δράσης/πολιτικής, βελτίωση χρόνου διεκπεραίωσης υποθέσεων, βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Διάρκεια σταδίου: -
Χρήση εργαλείων – πηγών έμπνευσης: Αξιολόγηση δράσεων από άλλα νοσοκομεία
Διάρκεια σταδίου: -
Χρήση εργαλείων - μεθοδολογίας: Αξιολόγηση λειτουργικότητας
Διάρκεια σταδίου: -.
Μέσα διάδοσης: Δραστηριότητες του Γραφείου Τύπου, Ιστοσελίδα, Συνέδρια χρηματοδοτούμενα από ιδίους πόρους.
Έλλειψη εξειδικευμένων ανθρώπινων πόρων, απροθυμία υιοθέτησης του e-ραντεβού από τους πολίτες.
Αντιμετωπίστηκαν με ενημέρωση για τα πλεονεκτήματα.
Υποδομές
Yποστήριξη της ανάπτυξης καινοτομίας στην ελληνική δημόσια διοίκηση μέσω της δημιουργίας ενός δυναμικού οικοσυστήματος.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και την εξατομίκευση του περιεχομένου.